Ο Δήμος Κομοτηνής έθεσε τον τελευταίο χρόνο σε λειτουργία τη Γραμμή Δημότη, η οποία λειτουργεί στον τηλεφωνικό αριθμό 15424 (αστική χρέωση). Η Γραμμή διευκολύνει τους δημότες να μεταφέρουν και να γνωστοποιούν προς άμεση επίλυση καθημερινά τους προβλήματα, που μπορούν να επιλυθούν από τις υπηρεσίες του Δήμου και είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8.00 π.μ., ενώ οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να πραγματοποιήσουν την καταχώρησή τους και ηλεκτρονικά στη σχετική ιστοσελίδα του Δήμου.
Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η άμεση και αξιόπιστη καταγραφή αιτημάτων, υποδείξεων, προβλημάτων και προτάσεων των δημοτών της Κομοτηνής, σε θέματα που αφορούν τον ηλεκτροφωτισμό, την καθαριότητα, τις αναφορές για λακκούβες, το πράσινο, το περιβάλλον και γενικά θέματα που αφορούν στο Δήμο Κομοτηνής.
Τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του προγράμματος, έχουν κατατεθεί 2959 αιτήματα, από τα οποία πάνω από τα 2277 έχουν ικανοποιηθεί.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ
Δελτίο καλής πρακτικής Νο 86
Απόφαση Δημάρχου